24/4/20

QUEN CANTA O SEU MAL ESPANTA

Di o refrán que QUEN CANTA O SEU MAL ESPANTA así que cantemos a ver si entre todos podemos espantar a este virus que nos ten encerrados e recuperar a normalidade.
A continuación deixámosvos unha lista de cancións en galego que iremos ampliando día a día.
Aquí van as primeiras, provade, será divertido.

QUÉROTE MÁIS


EU TEÑO ALGUÉN

Hoxe estamos marchosos, vamos con outras dúas:

            ROCK MOLÓN


Ao mal tempo boa cara así que máis música. Primeiro  un clásico

POUSA E POUSA

E para seguir unha para os máis pequenos

O ABECEDARIO

Hoxe pon a música Mamá Cabra

BICOS DE MÚSICA

O PIRATA METEPATA

A actriz galega María Castro protagonizou hai anos unha serie chamada  VIVE CANTANDO!! e nós animamos ao mesmos, por eso aquí vos deixamos dúas novas cancións:

EU TEÑO UN CANCIÑO

DIME QUE FIXECHES

Como xa hai varios días que non subimos cancións.... outras dúas

 Para os máis pequenos      O LOBIÑO

E para os que xa non o son tanto  outra das de toda a vida       O PIRIMPIMPIN

Con este bo tempo parece que apetece ir á horta, a Balbina tamén

A HORTA DE BALBINA

Cando acaba o traballo

MARCHO QUE TEÑO QUE MARCHAR

Xa sabedes que podemos empzar a ir a praia, eso si, despois de facer as tarefas. Podedes aproveitar o camiño para cantar. Aquí vos deixamos unha canción moi de verán

PEIXIÑOS DO MAR






No hay comentarios: